الخميس، 7 مارس 2013

انا بنت لسه

انا بنت لسه وعندى 28 سنة وهحكى قصة حصلتلى من فترة
انا كنت وقتها فى امس الحاجة للنيك ونفسى حد ينكنى وكان فى واحد زميلى فى الشغل وكان متجوز وعنده ولد
وهو كان ملاحظ الموضوع ده فلقيته بيتقرب منى وبيحاول انه يلفت نظرى اليه باى شكل وكان بتكلم معايا دايما عن الجواز والبنات اللى لسه ماتجوزتش وكان بيحاول دايما يلفت نظرى للعلاقات اللى البنات بيعملوها وما يفقدوش عذريتهم وكنت بسمع الكلام ده ونفسى انه يقوم وينكنى حتى لو هفقد عذريتى وساعتها كسى كان مولعععععععععع ونفسى انه يطفيه.
المهم قعدنا على الحال ده حوالى شهرين هو يسخن فيا وانا اولع موت لحد ما جه يوم وقالى ان فيه مشوار شغل فى اسكندرية ولازم نسافر سوا عشان انا كنت معاه فى نفس القسم وقالى هنسافر ونرجع فى نفس اليوم فطبعا وافقت وانا عندى احساس يقين ان الموضوع بره الشغل بس انا عايزاه هو اللى يبدأ.
وسافرنا مع بعض وفى السكة بدأ يكلمنى عن نفسه وأد ايه هو مشتاق لايام العزوبية وانه كان مرتاح قبل الجواز لانه كان شغال مع البنات ومش همه حاجة وبعدين لقيته فاجئة حط ايده على اوراكى وراح ضاغط عليهم واحنا كنا فى الاتوبيس اللى مسافر اسكندرية وحاولت ابعد ايده بس انا كنت عايزاه يعمل اكتر من كده سبته يعمل اللى هو عايزه ولقيته راح رافع رجله اللى ناحية الكرسى اللى جنبنا عشان محدش يشوف حاجة ورفع الجيبة شوية شوية وهو بيحسس على وراكى لحد ما وصل لكسى بدأ يلعب فيه بايده احححححححححح احساس جميل ان راجل يبعبصك فى كسك وبقى يدعك كسى جامد لحد ما نزلت وهو بصلى فى عينى وقالى اد كده انت محتاجة للنيك حط ايده ورا ضهرى وبدأ يلمس بزازى من الجنب عشان يهيجنى اكتر فضلنا على الحال ده شويه دعك وشويه قفش وشوية يسكت لما يلاقى حد معدى.
المهم وصلنا اسكندرية وقالى اننا هنروح على المكان اللى حجزاه الشركة لينا لحد ما يجى ميعاد المقابلة ونروح سوا دخلنى شقة كده وعرفت بعدها انها شقته هو الخاصة وانه جابنى هنا مخصوص عشان ينكنى بعيد عن الشركة والناس كلها وانا بسمع كلامه كسى هاج وولع لانى مش مصدقة انى اخيراً حد هينكنى.
قلعنى هدومى حته حته وهو بيبوس فى كل جسمى ونايمنى على السرير وقلع هدومه كلها وشفت لاول مرة فى حياتى زوبر ياه خرابى ده كبير اوى يا بخت مراته اللى بينكها بيه - وقالى ايه رأيك فى الزب ده قولتله يجنن راح نازل شفايفى وهاتك يابوس ومص وعض ونزل على رقابتى وهمسلى فى ودانى ان لسانى وشفايفى فيهم عسل وانه بيحب العسل بتاعى ونزل شوية على بزازى قطعهم من المص واللحس والتقفيش ونزل على بطنى وهو بيلحس فيها لحد ما وصل لكسى بس قعد يلحس حواليه ويبوس حواليه بس لحد ما قولته لا بوس كسى والحسه ضحك وقالى استنى شويه انا هخليكى تجيبهم ونا لسه بعيد عنه وبدأ يطلع تانى على بطنى وبزازى ونزل مرة واحدة حوالين كسى لحد ما جبتهم فعلا من غير ما يقرب لكسى وبدأ يلعب بلسانه فى كسى احححححححححححححح اوففففففففففففف ده النيك ده اجمل حاجة فى الدنيا كسى كان هيجان ولسانه كان بيلحسة ويمصه اه وانا هموت من الهيجان وهو ماسك بزازى بايده بيفعص فيهم بعد كده قام وحط زبه فى بقى وقالى مصيه زى المصاصة امممممممممم مصاصة تجنن اممممممممم امص فى زبه وهو يدعك كسى وبزازى وبعدين قالى لفى وهاتى ضهرك راح جايب كريم وحاطه على فتحة طيزى وبدأ يدخل صباعه فى طيبزى بيبعصنى يعنى وبيوسع فتحة طيزى ودخل زبه فى طيزى شوية شوية وانا بقوله اه مش قادرة زبك هيقطع طيزى وهو يقولى لازم يقطعها عشان ينكها كويس بدأ يدخل زبه فى طيزى ويطلعه ويدخله لحد ما بقى يدخل ويطلع كذا مرة وانا هموت من الهيجان وبايده التانية بيدعك كسى اه يا كسى اه يا طيزى
وبعدين بدأ يشل زبه من طيزى ويدعك كسى بزبه اه وانا هموت نفسى يدخله بس ماينفعش بعد كده دخل زبه فى طيزى تانى وبدأ يسخن وينكنى بقوة وانا اقول الاه بنار لحد ما قالى استنى لفى وطلع زبه من طيزى ولقيت لبنه نازل على وشى وبزازى دخلنا استحمينا واحنا بنيك بعض بارضه وبنلحس بعض وهو بيبعصنى بايده وبيلعبلى بزبه فى جسمى وكانت هى دى المهمة الشاقة اللى كامت فى اسكندرية قضيناها على اكمل وجه.
وقعدنا حوالى سنة على الحال ده لحد ما ساب الشغل وانا من ساعتها ماحدش ناكنى خالص وهموت على النيك وانتم عارفين ان الجواز صعب اوى اليومين دول يلا بكره الاقى اللى ينكنى سواء اتجوزت او لا.

هناك 8 تعليقات:

  1. فى الجنس
    انا من المنصورة ومحتج انسانه رقيقه حنونه طيبه بتحب العشق بتانى واخلص ويبق برحتنا من غير استعجل المتعه فى الجنس الصح ويارت يكون فى مكان نخد رحتنا فى والجنس دى مش عايز استعجل المتعة الصيح اليى يحس بالرجل ولمراءة كل مكان فى جيسم المراء منعه حتى يتلذ منه العشق فيه وهى كمان تحسسنى بالمتعه معه حت نندمج مع بعض لكى ننسا الدنيا انا وهيه من جسدك اطعميني
    وبنهديك سيدتي اغمريني
    وبعطر ك الجميل اجذبيني
    يامن ها يحييني
    الان وغدا وبكل سنيني
    من بخش ك زيديني
    ليقول لك ي مصيني
    يامراة تمتاز بالحنان
    ليروي سائلي فيها كل مكان
    تعالي واطفاي النيران
    اليوم وغدا والانالا انت وينـك ..!

    ضمني مابين قلبك والعيون..

    خلني أنسى زماني والمكان..

    ضمني بإحساس تكفى يالحنون ..

    وأروني من فيض حبك والحنان..

    في “غيابك” لف دنياي السكون..

    لاملامح لافرح في هالزمان..

    لاتـروح ولاتغيب إبقى وكون ….

    في غرام من حبك صابه جنــان..

    ……..محتآاااااااااج اضمك
    واترك الدمع ينساب

    يكتب على ثوبك بلاوي سنيني

    بالحيـل ضايق في زمن مابه اصحاب

    والكل منهم بالمصايب يجيني

    الا انت وينـك ..!

    لاتعذر بالأسباب

    ابيك تترك كل شي وتجيني

    ابي اضمك موووت

    ضما” بلا احسـاب

    وتذوبني بحنانك وتذوب انت فيني

    انسى نفسي معك وارجع

    اضمك …

    واضمك ..

    واضمك…

    واضمك….وتسألني حبيبي لاتكون مليت

    واقولك توني حبيبي من احضانك ماأرتوييت

    ردحذف
  2. المتعه الحقيقيه والرمانسيه الشعور الراحه
    للانسان اللي بتكلميه عندما تجد الثقا يموت الخوف انا علي الشهير بصاحب السعاده مقابلات حقيقيه لو انتي عزراء هعمل معاكي بدون ان تفقضي عزريتك ولو انتي مدام ع فكره مش مهم السن المهم الثقا المهمه كانت شخصيتك قويه او ضعيفه تحبي الدلع او الاوضاع الصعبه او الرمانسيه انا عارف ان انتي من عائله محترما وخايفه على روحك من الشوشره انا اقسم باللاه كل حاجه هانعملها في سريه تمامآ انا رح اعمل كل الاوضاع اللي انتي عايزاها عندي لو بتحبي حد يلحسلك اعضائك عندي او تحبي مساج نجرب ونشوف الحياه تجرب مقابلات مش شات ممكن نتكلم فون لاحد مترتاحي ليا وتثقاي فيا انا يا سيدتي اسرارك عندي امانه واقسم بربنا في سريه ودا رقمي 01151429804 ابن حلال انا مش هكتب كلام جربي انا 25 سنه كل الجنس اللاطيف بس انا من القاهرة بنات ونسوان بس مليش فالسوالب ماشي

    ردحذف
  3. هام جدا لكل سيدة أو فتاه أيا كانت حالتها الاجتماعية وأياً كان عمرها
    - بتحبى الرومانسية والدلع ؟
    - بتحبى القبلات الحارة اللى توصلك للنشوة ؟
    - بتحبى ممارسة الجنس ؟
    - عندك رغبة شديدة فى ممارسة الجنس وخايفه ؟
    - بتحبى لحس ومص الأعضاء الجنسية بشهوة ؟
    - بتحبى المداعبة المفرطة قبل الجماع ؟
    - بتحبى أنواع معينة من الممارسة ؟
    - بتحبى ممارسة الأوضاع الصعبة والمثيرة ؟
    - بتحبى الممارسة من الشرج أكثر ؟
    - لكِ طلبات معينة فى الممارسة ؟
    - بتحبى الوصول لمرحلة الشبق ؟
    - بتحبى السادية فى ممارسة الجنس ؟
    - عندك طقوس معينة فى الممارسة الجنسية ؟
    - أنت عذراء وعايزه تمارسى الجنس مع الحفاظ على عذريتك ؟
    - عندك مشاكل نفسية أو زوجية بخصوص الجنس ؟
    - عندك مناطق معينة فى جسمك بتهيجك أكثر من أى شىء ؟
    - عايزه تهتمى بأعضائك الجنسية أكثر ن اللازم ؟
    الآن الحل الأمثل والأسهل والأقرب لكل مشاكلك والتواصل الأسرع لإشباع رغباتك فى منتهى السرية والأمان ودون أى مقابل ,علاقة حقيقية ومستقرة ... علاقة صادقة وراقية ... علاقة عاطفية مليئة بالرومانسية تشبع جميع رغباتك دون أدنى إساءة وبكل التقدير والحب والاحترام
    للتواصل /01151429804
    أنتِ بين أيدى متخصص فى صناعة المتعة الحقيقية للنساء
    للمقابلات والممارسات الطبيعية فقط ولا مجال لممارسات الشات

    ردحذف
  4. من تريد المتعه اناعلي
    الجنسية في سريه تامه غير ما هتقلعي هدومك هخليكي تجيبيهم علي نفسك اكتر من خمس او ست مرات لأني اول ما هتكوني في حضني هبص لعنيكي وهضمك لحضني اووووي عشان تحسي بحبي واحساسي وقلبي الي بيدق وبعدين هزقك لأقرب حيطه وهلزق جسمي في جسمك وهنزل فيكي بوس من ودنك لخدك لشفايفك وهفضل امص شفايفك اوي واعضها اوي وادخل لشاني جوه بقك اشفط ريئك وبعدين همسك طيزك وانتي لسه لابسه امشي ايدي عليها واضمك ليا عشان تحسي بقوه زبري الي واقف مستني لحظه القتال وبعدين همسك صدرك من فوق الهدوم وانزل فيهم دعك وانزل ايدي علي كسك من فوق الهدوم اعصره عصر وبعدين ادخل ايدي جوه الي انتي لابساه علي الكلوت من بره عشان الاقي عسلك الي مغرق الكلوت كله بزمتك مش جبتيهم مرتين تلاته لغايه دلوقت وبعدين هشيلك واخش بيكي اوضة النوم وانيمك علي السرير واقلعك هدومك حته حته وافضل ابوس كل حته فيكي وانزل علي صدرك وابوس فيه وامص كل حته فيه واعذبك ومش هروح للحلمات عشان تتعذبي من اشتياقك لأني احطهم في بقي بس مش هعذبك كتير واخدهم في بقي وافضل امص وارضعهم واشدهم اوووووووي واعضهم اووووي لغايه اما تموتي وبعدين اقلبك علي بطنك وانزل علي ضهرك بوس ولحس بلساني لغايه اما تموتي وانزل علي طيزك ابوسها واعضها واعصرها عصر بأيدي انا علي وبعدين اروح للعش بتاعك الياكيد بعد كل ده هيبقي غرقااااااااااان دا الفون01151429804 اووووووووي وهلحس كل حته فيه واشفط كل نقطه عسل نزلت منك وادخل لساني انا علي جوه اشفط كل عسلك الي جوه وامسك بظرك بسناني واشده اوي واوجعك اووووي وافضل الحسه وامصه اوي لغايه اما تموتي وبعدين احييكي تاني بزبري لما تشوفيه وتشتاقي لدخوله بعد ده كله وهخليه يقطع كسك من كتر النيك وعلي فكره انا معنديش سرعه قذف وبعرف ااخر نفسي يعني معاكي للصبح لو محتاجه بجد لرجل يعرف كيف يمتع ألأنثي كلميني للبنات فقط ضيفينى في سريه تامه جدا بس انا مقابلات بس مليش فالشات

    ردحذف
  5. . ومن يومها بدأت اللقاءات الجنسية بينى وبينها وكان ممكن ننام مع بعض فى اليوم 5 مرات كنت احك راسه فى كسها وامص فى صدرها وشفايفها وادعك جسمها كله وكانت بتستمتع جدا وتنزلهم وبعد ماتنزلهم مرات تحس انى لسه منزلتهمشى لانى مينفعشى ادخله فى كسها تقولى دخله فى طيزى ونزلهم جوا استمتع ياحبيبى زى مامتعتنى . كانت طيزها جميلة اوى صغيرة وكنت بادخله بالراحة لحد هيه مايدخل وتسكه جوة تجننى بحركاتها لحد ماانزلهم جوه ونقوم ناكل او نشرب حاجة ونقعد نتكلم شوية ونكمل تانى وفى مرة اتجننت وقالتلى عايزة اقعد عليه انا بجد زعلت منها وقمت ورفضت بعدها اعمل اى حاجة وقعدت تترجانى انها مش حتقول كدة تانى . الانسانة الوحيدة اللى كانت بتنام معايا وتامنى على جسمها كانت بتكون عريانة خالص وهيه معايا كنت باحب حضنها اوى وهيه عريانة . المهم قضيت معاها سنة كلها جنس لدرجة فى ايام كانت بتيجى تقعد عندى 3 ايام . واقسم لكم ب**** انها قضت السنة وسافرت ولم اشاهدها تانى لحد دلوقتى ولم تتزوج الا لما اخترت ليها زوجها كان متقدم ليها اثنين . ولحد هذه اللحظة بتطمنى عليها كل اسبوع . ولو قلت ليكم الانسانة الوحيدة اللى عمرها مانسيت عيد ميلادى لحد هذه اللحظة . بتتصل بيه من الخليج . وبجد عمرى ماحنساها . ونفسى الاقى انسانة زيها مش لاقى حتى البنات اللى عاشرتهم وضيعت سنين كتير علشانها كنت بالاقى فيهم الغدر والخيانة رغم انى ادتهم حب اضعافها . أنا اريد انسانة تكون من القاهرة تكون رفيعة جدا لانى بحب الرفيعة بتكون كلها مشااعر واحاسيس . وبحب الجنس اوى مع الرفيعة . وتكون انسانة مبتحبش التعدد تكون ليه لوحدى زى ماحكون ليها لوحدها . تكون مستعدة للقاء كل اسبوع او اثنين حسب ظروفنا تقضى اليوم كله معى فى حب وجنس متواصل . مش عايز انسانة بتحب تتسلى لان اصعب حاجة ان الانسان يتسلى بمشاعر الاخرين . 01150540161 من تجد نفسها صادقة حتى تبعت رسالة واهم حاجة عندى انى الاقى انسانة تثق فى انى عمرى ماحعمل اى حاجة تخليها تندم انها عرفتنى مهما حصل عارف ازاى حمتعها وامتع كل حتة فيها بحب وحرص وخوف عليها . واهم من كل هذا تكون صادقة بتحب الحب قبل الجنس . rohelroh 2007 @ yahoo

    ردحذف
  6. أزال المؤلف هذا التعليق.

    ردحذف
  7. أزال المؤلف هذا التعليق.

    ردحذف